Letecká spoločnosť AirAsia sa zaradila medzi uchádzačov o sponzorské miesto na dresoch momentálne najlepšieho futbalového klubu planéty Manchestru United. Jej predstavitelia už s úradujúcim anglickým, európskym aj svetovým klubovým šampiónom rokujú o možnosti nahradiť na hrudi „červených diablov“ značku amerického poisťovacieho giganta ochromeného finančnou krízou AIG. „Nepochybne by to bola pre AirAsia skvelá príležitosť. Je to otázka peňazí. Ak však nezačneme investovať, nikdy sa z nás nestane celosvetová značka. Otázka je, či to v súčasnej situácii potrebujeme. Práve tento aspekt teraz vyhodnocujeme,“ povedal výkonný riaditeľ AirAsia Tony Fernandez, ktorý na svojom blogu v pondelok priznal, že počas návštevy Londýna rokoval s predstaviteľmi United. Zmluva medzi klubom z Old Traffordu a AIG vyprší v roku 2010. Záujemcom o zaujímavý marketingový priestor je aj indická obchodná skupina Sahara. „Vyvolávacia“ cena je 19 miliónov libier ročne. Presne toľko platí v súčasnosti AIG.