Až viac ako 15 miliónov libier ročne by mal podľa denníka The Telegraph zaistiť Manchestru United nový sponzorský kontrakt.
Podľa spomínaného denníka sa obchod uzavrie ešte pred koncom tejto sezóny a od tej nasledujúcej už hráči United vybehnú na trávniky v dresoch s iným logom ako Vodafone, ktorému končí zmluva túto sezónu a ročne priniesla do klubu 9 miliónov libier.
Špekuluje sa, že United vedú rokovania s japonskou firmou Sony a aerolíniami Etihad Airways zo Spojených arabských emirátov. Tento obchod by tak tromfol zmluvy Juventusu s líbyjským Tamoilom (15m), Realu Madrid so Siemensom (14m), Bayernu Mníchov s T.com (12m) a Chelsea so Samsungom (10m).
Šéf exekutívy United David Gill: „Vodafone platil 9 miliónov ročne a to chceme samozrejme prekonať a tým demonštrovať atraktivitu Manchesteru United. Naša podpora po celom svete je skvelá. Stále sme jedným z najväčších, ak nie najväčším menom vo futbalovom svete. Šanca dostať sa na naše dresy neprichádza často. Trh sa od obchodu s Vodafonom zmenil a preto si sme istí, že dokážeme pre klub zabezpečiť dych vyrážajúcu lukratívnu zmluvu.“