UEFA potvrdila, že Fletcher nemôže hrať vo finále


Európska futbalová únia (UEFA) v stredu vylúčila možnosť odpustenia trestu stredopoliarovi anglického veľkoklubu Manchester United Darrenovi Fletcherovi, ktorý bol vylúčený v utorňajšom odvetnom stretnutí semifinále Ligy majstrov 2008/09 na ihrisku Arsenalu Londýn (3:1). Definitívne to znamená koniec finálového sna škótskeho stredopoliara, keďže “červení diabli” cez “kanonierov” suverénne postúpili do rozhodujúceho súboja o najcennejšiu európsku klubovú pohárovú trofej (hrá sa v stredu 27. mája na Olympijskom štadióne v Ríme).
Fletcher videl červenú kartu v 75. min z rúk hlavného arbitra Roberta Rosettiho za zákrok na prenikajúceho Cesca Fabregasa v pokutovom území hostí. Dvadsaťpäťročný záložník podľa televíznych záznamov zasiahol v súboji s kapitánom Arsenalu loptu a až potom ho poslal k zemi. Napriek tomu ho však taliansky rozhodca vylúčil a nariadil pokutový kop, ktorým Van Persie skorigoval na konečných 1:3 z pohľadu Arsenalu.
Ak by si aj arbiter priznal chybu, nie je možné červenú kartu vymazať. Pravidlá UEFA totiž hovoria o tom, že trest za vylúčenie môže byť odpustený len v tom prípade, ak hlavný rozhodca ukáže červenú kartu omylom inému hráčovi.

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *